sobota, 25 sierpnia 2012

Rzepedź !

Hej wszystkim : >
Właśnie wróciłam z obozu i było MEGA ! W sumie jak zawsze, wokół pełno znajomych, wymarzone wakacje. Ognisko, dyskoteki, siedzenie do późna, chęci wysmarowania chłopaków pastą, ale się obudzili ! Przez wszystkie dni jakieś turnieje, czar par najlepszy : > Ogólnie obóz zakończyłam 3 miejscem i dostałam kolejny medal do kolekcji : D W sumie to nie mam żadnych zdjęć, jak na razie, ale mam jakieś jedno z dyskoteki i może  jakieś jeszcze dodam : >
Hahaha, to chyba nasz pierwszy rozruch, bo wtedy jeszcze wszyscy biegli, a później to już spacerkiem na śniadanie ! :)
                                       I oto nasza kochana najmłodsza z obozu Roksanka ♥

To chyba na tyle, za dwa tygodnie WROCŁAW, a później Niemcy :) A obóz udany w 100 procentach, tylko minął zdecydowanie za szybko! :(

4 komentarze:

  1. podoba mi się :) zapraszam do mnie
    http://stylejdi.blogspot.com/
    jeśli chcesz możemy się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie :
    www.everyday-smart.blogspot.com
    Liczę na dobry komentarz i obserwowanie ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) będę wpadać :)
    zapraszam do mnie.
    http://wiara-w-szczescie.blogspot.com/

    Aga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odwiedzinki <3
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń