poniedziałek, 1 października 2012

Plany :)

Hej : )
Ostatnio jakoś tak nie mam czasu, ani zdjęć : O. W tamtym miesiącu byłam we Wrocławiu, ale obeszło się bez zdjęć. 9 godzin jechaliśmy pociągiem, a potem na dworcu zobaczyłyśmy Krystiana Wieczorka, ale jakoś tak bałyśmy się do niego podejść. Całe my, a potem żałujemy. Byłam z koleżanką na pielgrzymce, 35 km :< ale to i tak nic w porównaniu jak ludzie idą 9 dni do Częstochowy : D
Ten miesiąc zapowiada mi się dosyć ciekawie, może w końcu będę miała zdjęcia no i czekam aż ksiądz ,, wujek'' Szczepan przywiezie nam zdjęcia z Włoch ! :) Za dwa tygodnie w sobotę Gliwice, a w niedziele wyjazd do Niemiec na calutki tydzień. No a za trzy tygodnie może do Austrii, ale to nie jest jeszcze pewne, zależy jak mi pójdzie na zawodach. Za dwa tygodnie zaczynamy robić z telewizją Francuską film na Discovery - będziemy sławne !! : D
W piątek było otwarcie biedronki, może dla was to nic, ale dla naszej wioski to super sprawa :D
Jutro 9 godzin w szkole ;o Mam nadzieje, że przeżyje. W tym kartkóweczka z chemii i inne sprawy. Byle do PIĄTKU ! :)

No to może napiszę coś dopiero po tych Niemcach. Jak narazie brak zdjęć, więc się nie opłaca : )

Pa :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz